Nätverksdag 22/3

FestlokalenPå lördagen den 22/3 är det dags för nästa nätverksdag då alla husförsamlingarna träffas tillsammans i i festlokalen i Ramlösa på Von Platéns Allé 77. Förbered dig på en dag med gemenskap, undervisning, bön och spännande överraskningar!

Vi börjar kl 10 och slutar senast kl 17. Upplägget ser ut ungefär så här den här gången men kan komma att förändras under dagen.

• 10:00-12:30 – Lovsång, undervisning (med Maria Cruz), bön och förbön.
  • 12:30-14:00 – Lunch med pastasallad som husförsamlingarna har med sig.
  • 14:00-15:00 – Undervisning (med Daniel Reineborn)
  • 15:00-16:00 – Fika & Böneverkstad
  • 16:00-17:00 – Städ

Till lunch kommer vi att äta en salladsbuffé där varje husförsamling ansvarar för att ta med sig exempelvis pastasallad, bulgursallad eller liknande, samt dressing, bröd och dricka.

Vi vill att alla åldrar ska kunna vara med under nätverksdagen. Föräldrar som har med sig barn som behöver passas behöver också hjälpa till med barnen under dagen. Det kommer att finnas tre pass på en timma då man hjälper till. Även om man inte är förälder får man väldigt gärna hjälpa till med barnen! Om det är någon som vill ordna med någon aktivitet med barnen av något slag så får man gärna göra det. Ta i så fall med dig det som behövs och anmäl dig till ett av passen.

Den här nätverksdagen är det husförsamlingen i Ramlösa som är ansvariga för att ställa i ordning i lokalen, ordna fikat och ansvara för att maten dukas fram.

Vi ses!

// Ledarteamet