Ny person i ledarteamet

För några veckor sedan fick ledarteamet i nätverket en ny medlem. Hon heter Viveca Cruz och har sedan en tid tillbaka varit en av församlingsledarna i husförsamlingen på Eneborg.

Detta är något som vi har bett för under en tid i ledarteamet och under bön och fasteperioden upplevde vi Guds ledning att gå vidare vilket nu nätverket har bekräftat.

För oss i ledarteamet handlar inte det här om att Viveca ska få en massa nya arbetsuppgifter. Det handlar snarare om att bekräfta, bejaka och ge utrymme för den andliga mognad och det ledarskap som vi redan ser hos Viveca.

Be gärna för Viveca och för oss andra i ledarteamet om kraft, ödmjukhet, vishet och frimodighet. Det behöver vi!