Sommarläger 2019

Katalysator Sverige vill tillsammans med Helsingborgs husförsamlingsnätverk hälsa er välkomna att vara med på 2019 års sommarläger för enkla församlingar! Vi tror att dessa dagar kommer att bli ett härligt tillfälle att lära känna varandra, söka Gud tillsammans och uppmuntra varandra i efterföljelsen av Jesus. Lägret kommer att vara på Sunnerbogården som ligger strax söder om Ljungby tisdag 30/7 – lördag 3/8. Vi får tillgång till lägergården kl 16.00 på tisdagen och har den till lördag kl 12.00. Här finns plats för tält/husvagn eller logi i flerbäddsrum.

Alla rum är nu fullbokade så vill man vara med på lägret är det boende i tält eller husvagn som gäller. För enstaka personer som kan tänka sig dela rum med andra finns dock några sängar kvar. Maila i så fall rebeckaeverland@gmail.com eftersom alternativet rum inte längre finns kvar i anmälan.

Mer info om gården kan man hitta på www.sunnerbogarden.se

Vi kommer att ha gemensamma morgon- och kvällssamlingar med alla åldrar men även undervisning när vi är uppdelade i olika åldrar. Under dagarna kommer det också finnas mycket tid för gemenskap och andra aktiviteter. Det finns ingen badplats på gångavstånd men flera stycken inom några minuters bilfärd. Vi kommer hjälpas åt med praktiska saker som mat och städning, aktiviteter för barnen och annat innehåll i programmet. Framför allt tror vi att alla är viktiga i att få dela med sig av sina gåvor och erfarenheter. Kort sagt är detta ett läger vi gör tillsammans.

Anmälningsavgiften är satt för att täcka kostnaderna för logi och mat under veckan.

Vuxen (18+)Ungdom (13-17)Barn (3-12)Barn (0-2)
Rum1000 kr700 kr500 krGratis
Husvagn med el900 kr300 kr300 krGratis
Tält750 kr300 kr300 krGratis

Anmälan sker här: bit.ly/sommarlager

Fyll i formuläret och skicka in. Betala sen anmälningsavgiften till Katalysator Sverige BG 5106- 4632. Skriv ert namn på betalningen så vi kan koppla ihop anmälan med betalningen. När anmälningsavgiften är betald räknas man som anmäld. Begränsat antal platser så först till kvarn gäller.

Om ni har frågor om lägret kan ni kontakta Rebecka Everland på rebeckaeverland@gmail.com.