Vårens nätverkssamlingar

Under våren får våra nätverkssamlingar ett lite nytt upplägg. Eftersom vi tyvärr inte hade möjlighet att fortsätta använda lokalen vi lånat på Planteringen tänkte vi prova att träffas i några av de lite större hemmen under vårterminen. Vi ändrar också tiden till kl 14 för att det ska bli så bra som möjligt för så många som möjligt.

Söndagen 17 januari kl 14 – Hos familjen Levin på Kjällstorpsgatan 12
Söndagen 14 februari kl 14 – Hos familjen Everland på Långevadsgatan 5
Söndagen 13 mars kl 14 – Hos familjen Cruz på Bendzgatan 13
Söndagen 17 april kl 14 – Hos familjen Cruz på Gröneborgsgatan 5
Söndagen 15 maj kl 14 – Hos familjen Everland på Långevadsgatan 5
Söndagen 12 juni kl 14 – Hos familjen Levin på Kjällstorpgsgatan 12
helsingborg
Samlingarna kommer att ha samma upplägg med fika, lovsång, undervisning och bön. Vi hjälps åt att ställa iordning innan och städa efteråt. Ansvaret för fikat roterar mellan de olika husförsamlingarna enligt följande:
17 januari: Miatorp.
14 februari: Ättekulla.
13 Mars: Berga.
17 april: Höganäs.
15 maj: Söder.
Den 12 juni tänkte vi att det kunde bli lite mer av sommarfest.
Vi vill också passa på att påminna om bön och fasteveckan som börjar måndagen den 11 januari och avslutas med nätverkssamling söndagen den 17 januari. Samtala i husförsamlingen om bön och fasta och fråga Gud hur han vill leda er att fasta för att be och dra er nära honom.
God jul och gott nytt år!