Nätverksdag 17/5

FestlokalenPå lördagen den 17/5 är det dags för vårens sista planerade nätverksdag då alla husförsamlingarna träffas tillsammans i festlokalen i Ramlösa på Von Platéns Allé 77. Det blir en dag av gemenskap, undervisning, bön och lovsång. Dagen börjar kl 10 och slutar ca 16:30. Upplägget ser ut ungefär så här men kan komma att förändras under dagen.

• 10:00-13:00 – Fika, lovsång och undervisning.
  • 13:00-15:30 – Lunch med pastasallad som husförsamlingarna har med sig + aktiviter utomhus (om vädret tillåter).
  • 15:30-16.30 – Fika, bön och lovsång

Ansvarsfördelning:

• Ställa iordning festlokalen: Ramlösa husförsamling
  • Ordna med fika: Höganäs/Domstens husförsamling
  • Städa efteråt: Berga husförsamling

Vi uppmanar alla att ta med picknickfiltar så att vi kan fika/äta ute om det är fint väder. Även att gärna förbereda någon kul utomhusaktivitet och ta med tex bollar osv

Vi vill att alla åldrar ska kunna vara med under nätverksdagen. Föräldrar som har med sig barn som behöver passas behöver också hjälpa till med barnen under dagen. Det kommer att finnas tre pass på en timma (förmiddagen) då man hjälper till. Även om man inte är förälder får man väldigt gärna hjälpa till med barnen! Om det är någon som vill ordna med någon aktivitet med barnen av något slag så får man gärna göra det. Ta i så fall med dig det som behövs och anmäl dig till ett av passen.

Vi ses!