Julfest 10 decemeber

Den 10 december kl 16 är det dags för husförsamlingarnas gemensamma julfest. Det blir en kväll med mat, gemenskap, julmusik, humor och överraskningar, och ett tillfälle att upphöja Jesus. Julfesten är öppen för alla. Bjud gärna med en vän!

Plats: Festlokal på Bärnstensgatan 51 på Ättekulla i Helsingborg

Anmälan: De olika husförsamlingsledarna kollar med respektive husförsamling vilka som kommer och om man har med någon vän.

Mat: Knytkalas. Varje husförsamling tar med sig mat med jultema, dricka och godsaker att äta efteråt. Väl på plats blir det förhoppningsvis en spännande buffé!

Tid: Den 10 december 2016. Vi börjar äta kl 16 så kom gärna i så god tid ni behöver för att förbereda den mat ni har med er.

Toastmaster: Daniel Reineborn. Om du vill uppträda, hålla ett tal eller leda en tävling under kvällen går det bra att höra av sig till Daniel Reineborn (0735295852).

Vi ses!