Rickard slutar som teamledare

Sedan initiativet till Helsingborgs husförsamlingsnätverk togs för ca 15 år sedan har Rickard fungerat som teamledare. Efter en tids bön, funderingar och samtal med nätverkets ledarteam har han bestämt sig för att lämna den rollen. Rickard och Jessica kommer dock att fortsätta som husförsamlingsledare. Rickard kommer även att fortsätta lägga tid i och utifrån Katalysator och i visionen att få se rörelser av lärjungar till Jesus växa fram.

I samband med att Rickard slutar har ledarteamet landat i att understödja Maria Cruz som medarbetare för att fortsätta leda och utveckla nätverket av husförsamlingar.

Var gärna med och be om Guds fortsatta välsignelse och vägledning i dessa förändringar!